RE/MAX Centrum

Jak správně inzerovat nemovitost na Sreality.cz

Jak by měl vypadat ideální inzerát na Sreality.cz? Jaké informace v něm uvést a jak ho vylepšit? A jak se odlišit od konkurence? Máme pro vás tipy, díky kterým svůj inzerát jednoduše vyšperkujete, zájemcům sdělíte to, co je nejvíc zajímá, a tím zvýšíte šanci, že nemovitost prodáte.

Každý inzerát vložený na Sreality.cz je virtuální vizitkou makléře nebo realitní kanceláře, která ho na server zadává. Celkový dojem z inzerátu výrazně ovlivňuje jeho návštěvnost, a tím i pravděpodobnost, že někoho zaujme. Inzeráty se defaultně řadí od nejnovějšího po nejstarší, ale zájemci o nové bydlení mohou filtrovat také podle ceny.

Až 95 % uživatelů preferuje řazení podle stáří nabídky. Maximální počet stránek, které lidé na Sreality.cz prohlédnou, je v průměru 10. A při jedné návštěvě u nás obvykle stráví přes 9 minut. Jak je během této chvíle zaujmout?

Přidejte kvalitní fotografie

Lidé nemovitosti nakupují i očima, proto inzerát doplňte kvalitními fotografiemi. Ve výpisu inzerátů se po vyfiltrování zobrazí primárně tři fotky s možností zobrazení dalších dvou. Tak nepromarněte šanci zájemce zaujmout už na první pohled. První tři fotografie by měly být vizuálně atraktivní s vysokým rozlišením a kvalitním osvětlením. Zároveň je důležité, aby fotky nemovitost představily komplexně – tedy zvenčí i zevnitř.

  • Kromě klasických fotek můžete do galerie vložit také různé půdorysy, vizualizace nebo návrhy od architekta.

  • Pokud je to možné, fotografie v průběhu roku aktualizujte. Zasněžený dům potenciální kupce v létě příliš nenaláká.

Vsaďte na video

Součástí inzerátu může být i video prohlídka nebo virtuální prohlídka, díky které si zájemce může byt nebo dům důkladně prohlédnout odkudkoliv. Pokud videoprohlídku do inzerátu vložíte, zobrazíme ji hned na první pozici fotogalerie a podle našich dat ji zhlédne do konce až 75 % zájemců o nové bydlení. Díky videu si potenciální kupec může o nemovitosti udělat mnohem přesnější obrázek, ať už jde její stav, architektonické řešení, rozložení jednotlivých místností nebo vybavení. A to je pro vás jako prodejce vždy plus.

🧐 Videoprohlídky aktuálně využívá jen 10 % inzerujících. Přidejte se k nim a mějte navrch před konkurencí.

Nešetřete informacemi

Nákup nemovitosti představuje pro většinu lidí velký krok, který nedělají každý den. Proto by její popis v inzerátu měl obsahovat co nejaktuálnější a nejpodrobnější informace. Podtrhněte všechny přednosti nemovitosti, vypíchněte případné zajímavosti a specifika. A nezapomeňte také na popis okolí nemovitosti. Kromě toho, že zájemci poskytnete maximum informací, vyhnete se tak případným nedorozuměním.

Uveďte přesnou adresu

Adresu nemovitosti zadávejte co nejpřesnější, abychom za Sreality.cz mohli doplnit důležité body v okolí, jako jsou restaurace, obchody nebo školy. Zájemce tak zjistí, jak je daná lokalita dostupná, a to i díky dopravnímu spojení, které mu zobrazíme, případně jaká je její občanská vybavenost. Díky adrese se pak na přiložené mapě zobrazí přesný bod, kde se nemovitost nachází. 

Ukažte, kdo za inzerátem stojí

Do kontaktů u nabídky doporučujeme přidat fotografii makléře. Zájemce tak bude předem vědět, s kým bude jednat. Díky tomu budete působit důvěryhodně, což je v oblasti prodeje nemovitostí klíčové. K názvu společnosti také doplňte logo, abyste podpořili svou značku. Ve srovnání níže uvidíte, že inzerát s fotkou makléře a údaji o firmě působí profesionálněji.

Zdroj: Sreality

 

Chcete profesionální prezentaci pro Vaši nemovitost? Napište nám.

*
*
*
email: phone: fullname: fname: lname:

 

Autor: Nikola Repaská