Jak by měl vypadat ideální inzerát na Sreality.cz? Jaké informace v něm uvést a jak ho vylepšit? A jak se odlišit od konkurence? Máme pro vás tipy, díky kterým svůj inzerát jednoduše vyšperkujete, zájemcům sdělíte to, co je nejvíc zajímá, a tím zvýšíte šanci, že nemovitost prodáte.
Každý inzerát vložený na Sreality.cz je virtuální vizitkou makléře nebo realitní kanceláře, která ho na server zadává. Celkový dojem z inzerátu výrazně ovlivňuje jeho návštěvnost, a tím i pravděpodobnost, že někoho zaujme. Inzeráty se defaultně řadí od nejnovějšího po nejstarší, ale zájemci o nové bydlení mohou filtrovat také podle ceny.
Až 95 % uživatelů preferuje řazení podle stáří nabídky. Maximální počet stránek, které lidé na Sreality.cz prohlédnou, je v průměru 10. A při jedné návštěvě u nás obvykle stráví přes 9 minut. Jak je během této chvíle zaujmout?
Lidé nemovitosti nakupují i očima, proto inzerát doplňte kvalitními fotografiemi. Ve výpisu inzerátů se po vyfiltrování zobrazí primárně tři fotky s možností zobrazení dalších dvou. Tak nepromarněte šanci zájemce zaujmout už na první pohled. První tři fotografie by měly být vizuálně atraktivní s vysokým rozlišením a kvalitním osvětlením. Zároveň je důležité, aby fotky nemovitost představily komplexně – tedy zvenčí i zevnitř.
Kromě klasických fotek můžete do galerie vložit také různé půdorysy, vizualizace nebo návrhy od architekta.
Pokud je to možné, fotografie v průběhu roku aktualizujte. Zasněžený dům potenciální kupce v létě příliš nenaláká.
Součástí inzerátu může být i video prohlídka nebo virtuální prohlídka, díky které si zájemce může byt nebo dům důkladně prohlédnout odkudkoliv. Pokud videoprohlídku do inzerátu vložíte, zobrazíme ji hned na první pozici fotogalerie a podle našich dat ji zhlédne do konce až 75 % zájemců o nové bydlení. Díky videu si potenciální kupec může o nemovitosti udělat mnohem přesnější obrázek, ať už jde její stav, architektonické řešení, rozložení jednotlivých místností nebo vybavení. A to je pro vás jako prodejce vždy plus.
🧐 Videoprohlídky aktuálně využívá jen 10 % inzerujících. Přidejte se k nim a mějte navrch před konkurencí.
Nákup nemovitosti představuje pro většinu lidí velký krok, který nedělají každý den. Proto by její popis v inzerátu měl obsahovat co nejaktuálnější a nejpodrobnější informace. Podtrhněte všechny přednosti nemovitosti, vypíchněte případné zajímavosti a specifika. A nezapomeňte také na popis okolí nemovitosti. Kromě toho, že zájemci poskytnete maximum informací, vyhnete se tak případným nedorozuměním.
Adresu nemovitosti zadávejte co nejpřesnější, abychom za Sreality.cz mohli doplnit důležité body v okolí, jako jsou restaurace, obchody nebo školy. Zájemce tak zjistí, jak je daná lokalita dostupná, a to i díky dopravnímu spojení, které mu zobrazíme, případně jaká je její občanská vybavenost. Díky adrese se pak na přiložené mapě zobrazí přesný bod, kde se nemovitost nachází.
Do kontaktů u nabídky doporučujeme přidat fotografii makléře. Zájemce tak bude předem vědět, s kým bude jednat. Díky tomu budete působit důvěryhodně, což je v oblasti prodeje nemovitostí klíčové. K názvu společnosti také doplňte logo, abyste podpořili svou značku. Ve srovnání níže uvidíte, že inzerát s fotkou makléře a údaji o firmě působí profesionálněji.
Zdroj: Sreality