Ujistěte se, že se prodej vaši nemovitosti bude vyvíjet, jak by měl. Co pro to můžete udělat? Pokud jste s realitní kanceláři uzavřeli smlouvu o zprostředkování, pak přesně víte, jaké služby můžete očekávat. Kontrolujte si jejich plnění.
Kvalitního makléře o zpětnou vazbu nemusíte žádat. Je jeho dobrým zvykem, že vám dává pravidelný report jednotlivých kroků přípravy nemovitosti k inzerci a následně samotného prodeje. Zkontrolujte si kvalitu foto dokumentace a vytvořeného videa. V dnešní době to jsou základní nezbytnosti, které nemovitosti prodávají, je tedy velmi důležité, aby fotografie i video prezentace představili vaši nemovitost v tom nejlepším světle a vyzdvihli všechny její přednosti.
Moderní foto dokumentace zahrnuje foto/home staging, který řeší problém s nevyklizenou nebo nezrekonstruovanou nemovitostí. Součástí prezentace nemovitosti by měl být také půdorys, 3D vizualizace nebo virtuální prohlídka. To vše potencionálním zájemcům poskytne ucelený přehled o nemovitosti a ušetří čas na zbytečných prohlídkách. A v neposlední řadě je to pak samotný text v inzerátu nemovitosti, který by měl obsahovat pravdivé, věcné a přesné informace.
Skvělou prezentací nemovitosti a vyšperkovaným inzerátem, práce makléře nekončí. Nemovitost se sama neprodá. Je potřeba ji aktivně dostat k co nejvíce potencionálním zájemcům. A to něco stojí. Základním nástrojem propagace nemovitosti na internetu jsou placené realitní servery. V dnešní době je však nepostradatelná i propagace na sociálních sítích jako je Facebook, Instagram, LinkedIn nebo YouTube. A ani tímto práce makléře nekončí.
Velmi důležitá je práce s poptávkou. Kvalitní makléři sbírají a filtrují poptávající, kteří v minulosti měli zájem o podobné nemovitosti, aby je při další vhodné příležitosti oslovili a nabídli jim novou nemovitost ve svém portfoliu.
Domluvte si se svým makléřem, jak často budete chtít dostávat report o průběhu prodeje a jakou formou.
Pokud jsou výše zmíněné body v pořádku. Jak prověřit, že máte skutečně kvalitního makléře? Kvalitní prezentace a placená propagace totiž nemusejí být zárukou i kvalitního makléře. Toho vždy poznáte podle toho, že je proaktivní. Reaguje rychle, je flexibilní, umí argumentovat a rozumí realitní problematice.
Jiným důvodem, proč prodej nemovitosti nejde jak by měl, může být to, co žádný prodávající nechce slyšet, že cena nemovitosti je nereálně vysoká. Kvalitní makléř s vámi bude o ceně vyjednávat hned jako o první věci před samotnou přípravou nemovitosti k inzerci. Pokud je to opravdu kvalitní makléř, stanoví vám cenu správně, vycházející z reálně uzavřených kupních smluv a s ohledem na současný vývoj trhu.
✅ Aktuální nabídka a naše služby.
Co můžete udělat pro kvalitní prezentaci a rychlý prodej Vaší nemovitosti?
Profesionální video, 3D scan a půdorys, vizualizaci, home staging, web nemovitosti, offline marketing, online marketing