Dali jste si práci s kvalitní a profesionální prezentaci Vaši nemovitosti. Máte poutavé fotografie, video, půdorys a dokonce i 3D virtuální prohlídku a popis inzerátu. Jak už jste sami nejspíš poznali, tady Vaše práce neskončila. Komunikovat s potencionálními zájemci také vyžaduje svůj čas, obzvlášť pokud si zájemce prověřujete, protože se chcete vyhnout takzvaným turistům, kteří nemají v plánu koupit, pouze rádi nemovitosti obcházejí. Jak to udělat, abyste z prohlídky získali maximum a zbytečně o kupce nepřišli?
U prodeje rodinného domu pak k tomu patří i okolí domu a zahrada. Mějte posečený trávník, zbavte zahradu přebytečných věcí, které tam nemají co dělat a působí dojmem neupravenosti (odpad, stavební materiál, zahradní nářadí, apod.), zajistěte průchodnou příjezdovou cestu, funkční vrata, dveře u branky, čistý chodník a vchodové dveře, podle ročního období se hodí zútulnit okolí vchodu truhlíky s květinami. Jsou to maličkosti a detaily, které mohou vytvořit pocit domova, a že jsou vítaní hosté. Tento pocit rozvíjejte i při vstupu dovnitř.
Předveďte zájemcům, jak dobře se jim tady může bydlet. Nebuďte jen další dům nebo byt řadě, který uvidí, ale ukáže jim jejich budoucí domov. Předveďte jim všechny vychytávky a přednosti, které vaše nemovitost má. Nastavte teplotu nebo klimatizaci na komfortní teplotu, jednak se vyhnete zbytečným dotazům, zda topení nebo klimatizace funguje, ale také dáte zájemcům hned pocítit, jak příjemně se jim zde bude žít. Pokud máte krb, neváhejte jej zapnout v jakémkoli ročním období. Romantické duše zajásají. Stejně tak nešetřete na světle. Roztáhněte žaluzie, závěsy a když bude potřeba, rozsviťte v každé místnosti, obzvláště tam, kde je potřeba svítit, nenechte zájemce hledat vypínač. Světlo působí pozitivně a opticky místnosti zvětšuje.
Pozitivní emoce rozproudíte, když pustíte klidnou relaxační hudbu tak, aby byla slyšet a současně nerušila v rozhovorech. Provoňte dům nebo byt. Buďte však opatrní na svíčky, vonné tyčinky a podobně, nemusíte s trefit do vkusu. Nejlepší je čerstvý vzduch, před každou návštěvou vyvětrejte a větrejte průběžně, pokud to jde, pokud zrovna nebydlíte u rušné hlavní cesty nebo v místě, kde na vůni z okolí nechcete upozorňovat.
Skvělou atmosféru vytvoříte vůněmi z kuchyně. Nebojte se toho a pohostěte své návštěvníky drobným občerstvením, karafou s vodou, dobrou kávou a domácí bábovkou. S takto uvolněnými a přátelsky naladěnými zájemci se vám pak bude mnohem snáz komunikovat, a zaručeně se odlišíte od ostatních nemovitostí, které shlédli před vámi.
Nenuťte zájemce sundávat si boty. Raději jim nabídněte návleky místo pantoflí, každému nemusí být příjemné nosit pantofle, které měl někdo před nimi. Případně je laskavě upozorněte, že v domě jsou místnosti s kobercem, kde je vhodné se vyzout. Poskytněte zájemcům dostatečný prostor na prohlídku. Nespěchejte ani na zájemce netlačte. Dopřejte jim nemovitost si v klidu a pořádně prohlédnout. Vyhněte se upozorňujícím větám tipu, že za chvíli přijde další zájemce, a podobně. Dovolte zájemcům, aby si sami v soukromí o nemovitosti popovídali, nestůjte jim pořád za zády a nekomentuje jejich rozhovory. Ideálně přenechte prohlídku na makléře.
✅ Aktuální nabídka a naše služby.
Co můžete udělat pro kvalitní prezentaci a rychlý prodej Vaší nemovitosti?
Profesionální video, 3D scan a půdorys, vizualizaci, home staging, web nemovitosti, offline marketing, online marketing