Jak prodat nemovitost za co nejvyšší možnou cenu?

 

Na první pohled podobné si jogurty a přece se jeden z nich prodává více a k tomu ještě dráž. Čím to je? Říká se, že obal prodává. Platí to stejné i při koupi nemovitosti? Určitě ano.

Jak tedy zaujmout, aby kupující začal přemýšlet právě o Vaši nemovitosti?

Začněte tím, že si správně definujete, koho chcete zaujmout, aby o koupi Vaši nemovitosti začal přemýšlet, pak můžete začít tvořit líbivý obal neboli prezentaci Vaši nemovitosti.

 

„A nestačí to jenom nafotit? Však kdo tady bude chtít bydlet, ten to tady zná a jde na jisto. Mobil mám schopný. Fotky udělám hezké. Co nenajde na fotce, si domyslí nebo se přijde podívat osobně. Byt je po rekonstrukci. Sice před 30 lety, ale to se tenkrát všechno dělalo kvalitněji.” Možná stačí, když nehledíte na peníze, na prodej nespěcháte a jste připraveni jít s cenou dolů.

Když prodáváme vlastní nemovitost většinou k ní máme emoční vztah. Vidíme za sebou všechnu dřinu, kterou jsme věnovali rekonstrukci. Možná jsme na některé části nemovitosti obzvláště hrdí. Přirozeně se pak tím novému kupci chceme pochlubit. Trefíme se mu do vkusu? Když prezentaci své nemovitosti svěříte někomu nezaujatému, takový profesionál ví, co se hodí na nemovitosti vyzdvihnout, na co poukázat a co nechat jako překvapení pro osobní prohlídku.

Cílem prezentace nemovitosti je zaujmout a to jak vizuálně, tak i obsahově popisem nemovitosti a lokality. Zaujetí nespočívá jenom v tom, že zájemce přijde na prohlídku. Na prohlídku může přijít kdokoli i ten, kdo si krátí dlouhé chvíle. Cílem je zaujmout tak, aby zájemce přemýšlel o Vaši nemovitosti jako o možnosti řešení svého bydlení. A právě k tomu ho můžete popostrčit, když budete mít prezentaci, která v něm vyvolá emoci a rozproudí jeho představivost natolik, že už vidí sám sebe jak snídá v kuchyni. Nespoléhejte na to, že si lidi něco sami domyslí nebo představí. Když to uděláte za ně, hodně tím prodeji pomůžete.

Dnešní doba si navíc žádá, že Vám online prezentace ušetří čas. Nechcete si jít nemovitost jenom prohlédnout. Už jste ji přece viděli na fotkách a ve videu. Na prohlídku jdete se zvědavostí, čím Vás nemovitost ještě překvapí, jak se tam budete cítit a chcete vědět, zda zažijete ten moment, kdy si řeknete, tady jsem doma.

Zamýšleli jsme se na tím, že dobrá prezentace nemovitosti je obal, který ji dokáže odlišit a prodat za vyšší cenu. Dalším klíčovým nástrojem úspěšného prodeje je její správné umístění v regálu. Co tím myslíme? Dozvíte se v dalším článku.

 

Zajímají Vás aktuality z oblasti realit? Uvažujete o prodeji vlastní nemovitosti nebo chcete nastartovat svoji kariéru jako realitní makléř? Napište nám.

 

*
*
*
*
phone: fullname:

 

Autor: Nikola Repaská