1. díl. Na první pohled dva si podobné jogurty a přece se jeden z nich prodává více a k tomu ještě dráž. Čím to je? Říká se, že obal prodává. Platí to stejné i při koupi nemovitosti? Určitě ano.
Jak tedy zaujmout tak, aby potencionální kupující začal přemýšlet právě o koupi Vaši nemovitosti?
V začátku je dobré si popřemýšlet, koho chcete svou nemovitostí zaujmout a pak začít tvořit líbivý obal neboli prezentaci Vaši nemovitosti. Možná si řeknete: „A nestačí nemovitost jenom nafotit? Však kdo tady bude chtít bydlet, ten to tady zná a jde na jisto. Mobil mám schopný. Fotky udělám hezké. Co nenajde na fotce, si domyslí nebo se přijde podívat osobně. Byt je po rekonstrukci. Sice před 30 lety, ale to se tenkrát všechno dělalo kvalitněji.” Můžet to stačit, pokud nehledíte na peníze, na prodej nespěcháte a jste připraveni jít s cenou dolů.
Když prodáváme vlastní nemovitost, máme k ní emoční vztah. Vidíme za sebou všechnu dřinu, kterou jsme věnovali rekonstrukci domu nebo bytu. Možná jsme na některé části nemovitosti obzvláště hrdí. Přirozeně se pak tím novému kupci chceme pochlubit. Trefíme se mu ale do vkusu? Neodpoví nám něco, co se nás dotkne? Když prezentaci své nemovitosti svěříte někomu nezaujatému, takový profesionál ví, co se hodí na nemovitosti vyzdvihnout, na co poukázat a co nechat jako překvapení pro osobní prohlídku.
Cílem prezentace nemovitosti je zaujmout a to jak vizuálně, tak i obsahově popisem nemovitosti a lokality. Zaujetí nespočívá jenom v tom, že zájemce přijde na prohlídku. Na prohlídku může přijít kdokoli i ten, kdo si krátí dlouhé chvíle. Cílem je zaujmout tak, aby zájemce přemýšlel o Vaši nemovitosti jako o možnosti řešení svého bydlení. A právě k tomu ho můžete popostrčit, když budete mít prezentaci, která v něm vyvolá emoci a rozproudí jeho představivost natolik, že už vidí sám sebe jak snídá v kuchyni.
Nespoléhejte na to, že si lidé něco sami domyslí nebo představí. Když to uděláte za ně, hodně tím prodeji pomůžete. Dnešní doba si navíc žádá, že Vám online prezentace ušetří čas. Nechcete si jít nemovitost jenom prohlédnout. Už jste ji přece viděli na fotkách a ve videu. Na prohlídku jdete se zvědavostí, čím Vás nemovitost ještě překvapí, jak se tam budete cítit a chcete vědět, zda zažijete ten moment, kdy si řeknete, tady jsem doma.
Zamysleli jsme se nad tím, že dobrá prezentace nemovitosti je obal, který ji dokáže odlišit a prodat za vyšší cenu. Dalším klíčovým nástrojem úspěšného prodeje je její správné umístění v regálu, nebo-li inzerce.
Jaký vliv má placená a správně cílená reklama na rychlost oslovení potencionálních zájemců?
Jak Vám zkušenosti makléře zaručí prodej Vaši nemovitosti rychle, za nejvyšší cenu a bezpečně?
Jak probíhá prodej nemovitosti? Provedeme Vás krok za krokem celým realitním procesem.
Naši klienti jsou naši partneři a mají od nás vždy 100% pozornost a péči. Respektujeme a chráníme Vaše zájmy a potřeby.
Co slíbíme, s maximálním úsílím dodržíme. Našim cílem je jednat ve Váš prospěch a prodat za co nejvyšší možnou cenu.
Spolehlivost a kvalita našich služeb jsou zárukou úspěšného prodeje a naší odměny, na kterou si umíme vydělat.