Obchodníci vědí, co na nás funguje, proto jsou nejžádanější místa v regálech ta na úrovni očí. Čím jednodušší dostupnost zboží umožníme, tím větší pravděpodobnost, že si ho zákazník vloží do košíku. Stejné to platí i při prodeji domu nebo bytu. Jak zvýšit hodnotu nemovitosti správnou propagací a inzercí?
Věděli jste že, samoprodejce dokáže v průměru oslovit 15 - 20% potencionálních kupujících oproti tomu, když nemovitost propaguje realitní kancelář? I když inzeruje na 2-3 inzertních serverech a na jednom z nich si inzerci zaplatí, často se stává, že se na jeho inzerát neozývá tolik zájemců, kolik by si představoval. Prodej se zdá být dlouhý a tak nabývá dojmu, že by měl snížit cenu nemovitosti. Což je veliká škoda. Stejně tak jako častá prodejní strategie samoprodejců začít inzerovat s nízkou cenou, aby se odlišili a dostali se na přední místa.
Pokud si propagujete vlastní nemovitost určitě si vyhraďte čas, abyste pravideně v intervalech 2 dnů kontrolovali své nabídky a aktualizovali je. Využijte všech portálů a online sítí, kde Vaši potencionální kupující mohou nemovitost hledat a dejte jim o sobě vědět. Vylepte do okna, na balkon, na branku, kdekoli na viditelné místo plachtu. Věřte, že je to pořád jeden z nejúčinnějších propagačních nástrojů. Stejně tak jako v okolí rozdané letáčky. Určitě Vás napadnou další kreativní způsoby jak oslovit co nejširší okruh zájemců.
Prodávat nemovitost s sebou nese úkol aktivního hledání kupujícího. Nestačí jenom něco dát na internet. Obzvláště to platí pro online inzerci a reklamu, kde rozhodujícím detailem může být i to v jaký den v týdnu nebo v denní dobu budete inzerovat. Bez pravidelné aktivity by inzerát za pár dnů zapadl mezi další nabídky ke kterým by se už zájemce ani nedostal. Je důležité udržovat inzerát na předních místech, nebo-li na očích potencionálních zájemců. A to stojí čas a peníze.
Ušetřete si peníze tím, že peníze prodejem vyděláte, když svou nemovitost prodáte za maximální možnou cenu, a ne tím, že budete šetřit na placené intzerci nebo reklamě. Pomůžete si tím, že zkrátíte dobu prodeje, a také nebudete muset klesat s cenou dolů, protože Vás bude tlačit čas. Placená reklama také působí lépe. Dáváte najevo, že víte, co děláte a stojíte si za tím.
Zamysleli jsme se nad tím, že dalším klíčovým nástrojem úspěšného prodeje je její správné umístění v regálu, nebo-li placená reklama a inzerce. Přečtěte si také náš 3. díl Jak prodat nemovitost za co nejvyšší cenu.
Pokračovat ve čtení doporučených článků o prodeji nemovitosti: Na co myslet, když se chystáte prodat nemovitost, Změny na trhu s bydlením, Jak připravit nemovitost k prodeji.
Nebo si spočítejte až za kolik svou nemovitost můžete prodat. Přejít na online odhad ceny zdarma.