Jak prodat nemovitost za co nejvyšší možnou cenu? Díl 2.

 

V 1. díle jsme se zamýšleli nad tím, že dobrá prezentace nemovitosti je obal, který ji dokáže odlišit a prodat za vyšší cenu. Druhým důležitým krokem, jak úspěšně prodat nemovitost je její dobrá propagace.

Obchodníci vědí, co funguje, proto jsou ta nejžádanější místa v regálech na úrovni očí a na dosah ruky. Čím jednodušší dostupnost umožníme, tím větší pravděpodobnost, že zboží skončí v košíku.

Vlastník, který si nemovitost prodává sám, dokáže v průměru oslovit 15 - 20% potencionálních kupujících oproti tomu, když nemovitost propaguje realitní kancelář. I když inzeruje na 2-3 inzertních serverech a na jednom z nich si inzerci zaplatí, často se stává, že se na jeho inzerát neozývá tolik zájemců, kolik by si představoval. Prodej se mu zdá být dlouhý a tak nabývá dojmu, že by měl snížit cenu nemovitosti. Což je veliká škoda. Stejně tak jako častá prodejní strategie samo-prodejců začít inzerovat s nízkou cenou. Stojí to za to, ušetřit peníze za realitní kancelář na úkor toho, že prodáte svou nemovitost za nižší cenu?

Dejte makléři příležitost

Dobrý makléř Vám vždy peníze vydělá a prodá nemovitost za tu nejlepší cenu, protože ví, jak vytvořit kvalitní inzerát, je v propagaci nemovitosti aktivní a inzeruje na placených serverech. A nejen to, má i jiné způsoby, jak nemovitost propagovat a jak oslovit široký okruh zájemců. Ať už je to online nebo offline propagace, kam můžeme zařadit plachty, letáčky, placenou inzerci v realitních magazínech a podobně. Čím více zájemců oslovíte, tím lépe prodáte, protože máte z čeho vybírat.

Klíčem k úspěšnému prodeji je aktivní přístup

Obzvláště to platí pro online propagaci. Nestačí pouze inzerát zveřejnit a čekat. Bez další aktivity by inzerát za pár dnů zapadl mezi další nabídky, ke kterým by se už zájemce ani nedostal. Je důležité udržovat inzerát na předních místech, nebo-li na očích potencionálních zájemců. A to stojí čas a peníze.

Inzertní servery však nejsou jedinou aktivitou a místem, kde můžete oslovit zájemce. Oblíbenými místy jsou i sociální sítě, kde opět platí, že čím širší okruh sledujících máte, tím větší výhoda pro Vás, a tu Vám realitní kancelář přináší. Makléř, který Vaši nemovitost propaguje může oslovit nejenom svůj okruh kontaktů, ale stejně tak dobře oslovit skrze své kolegy makléře i jejich okruh kontaktů.

Pokud spolupracujete s kanceláři, která je pod záštitou renomované značky, pak se okruh v hledání vhodného zájemce několikanásobně rozšiřuje. Taková realitní síť má vlastní inzertní aplikaci a veškeré nabídky jdou napříč celou sítí realitních kanceláří, z čehož všeho můžete maximálně čerpat ve svůj prospěch, když budete svou nemovitost prodávat s makléřem.

Šetřete správně

Ušetřete si peníze tím, že peníze prodejem vyděláte, když svou nemovitost prodáte za maximální možnou cenu, a ne tím, že budete šetřit na službách poskytovaných realitní kanceláří. Využijte toho, že investují nemalé prostředky do placených serverů a reklam, že mají online specialistu, který kanceláři dělá online marketing a propaguje jejich webové stránky a makléře. Šetřete svůj čas a přenechte prodej Vaši nemovitosti odborníkům, kteří ví, jak nemovitost prodat, co nejrychleji a nejvýhodněji pro Vás.

 

Napište nám. Rádi Vám s prodejem pomůžeme.

*
*
*
*
fullname: fname:

 

Autor: Nikola Repaská